Zbraňová technika „Dvou dračích šavlí květu slivoně“ (Mui Fa Seung Lung Dou) pochází původně od Lau Jaama Sifu, žáka velmistra Lam Sai Winga. Lau Jaamův syn Lau Kar-Leung, herec, režisér a choreograf bojových scén patří mezi hlavní propagátory autentického Hung Kyun na poli hongkongské kinematografie. Lau Jaam samotný mj. hrál svého sifu v prvních čb filmech slavné wongfeihungovské série z 50. let 20. století.
Sestavě předchází intenzivní cvičení základních technik na místě, v pohybu a kombinací technik na místě a v pohybu. Mezi hlavní techniky „dvou šavlí“ patří po sobě jdoucí série horizontálních, vertikálních i diagonálních seků, podobné např. filipínským stylům (arnis, kali, escrima), spojené s hbitým pohybem těla, zvedáním se, poklesáváním a flexibilní prací nohou do pěti směrů, tj. půdorysu „květu slivoně“ (Mui Fa). Přísloví praví – „při cvičení se dvěma šavlemi dbej na práci nohou“ (Seung Dou Hon Bou).
Cvičení zbraňových technik se dvěma šavlemi mobilitu postojů, práci pasu, uvolněnost ramen, loktů a zápěstí. „Dvě šavle“ jakožto párová zbraň jsou další ze zbraní PHK rozvíjejících ambidextritu tj. schopnost používat stejně dovedně levou i pravou ruku.
Flexibilní práce nohou a rychlé, po sobě jsoucí seky „dvou dračích šavlí květu slivoně“ patří mezi divácky nejatraktivnější sestavy a často se s ní lze setkat na různých exhibicích bojových umění.